dimecres, 6 de juliol del 2011

Final de curs

Tenia pendent un post sobre el final de curs. Aquest ha estat un curs molt especial. Un any a l’IES Ifach de Calp m’ha deixat un gust molt dolç. He conegut gent meravellosa, companys i companyes que han estat molt generosos amb mi, i espere haver-los correspost com pertocava. Dues companyes del departament de Valencià, Sílvia i Maria, van posar L’home de Melbourne de lectura obligada als de 1r de bat, sense que jo els diguera res. El dia que vaig anar a xerrar amb els alumnes vaig gaudir d’allò més, i especialment vam gaudir quan em van preguntar sobre com em vaig inspirar per escriure la famosa escena de la banyera... Vam riure molt. També agrair-li al pt Salva perquè va fer treballar els alumnes sobre el llibre Raspall. Què més puc demanar? I, com no, agrair-los als alumnes de 4t-A, els meus tutorands, el detall de regalar-me un bolígraf preciós i un targetó de felicitació i agraïment. Ha estat una sort treballar per a ells. L’any que ve més. Bon estiu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.